Kvety, donáška kvetov, internetový obchod s kvetmi, kvetinárstvo, Bratislava, Košice

Donášková služba kvetov a darčekov na Slovensku aj do celého sveta. Exkluzívne kytice viazané Floristami spoločnosti Kvety.sk. Podarujte krásne kytice plné čerstvých kvetov. Online kvetinárstvo Bratislava, Košice.

facebook
twitter
nic nic nic Výber jazyka
sk SVK
 
logo
Rýchly kontakt
+421 915 84 84 00
 
  0 EUR
  Kvety     Vône     Chute     Darčeky     Svadby     Do sveta   Vlastná kytica
 
 
Najpredávanejšie
  1. Sweet tulip color
  2. Amore Ruža Red
  3. Letana 7 - Pivonia, Calla
  4. Sweet Rose Lily Red
  5. Jarná lúka
  6. Craspedia cervena
  7. Bonnie
  8. Amore karafiát mix
  9. Aranžmán v prútenom košíku
  10. Sweet Camomile Red
 
Posledné doručenia
  1. NOVE ZAMKY(SK)
  2. BRATISLAVA(SK)
  3. KOJATICE(SK)
  4. VIGLAS(SK)
  5. LEVICE(SK)
  6. VELKY KRTIS(SK)
  7. BRATISLAVA 5(SK)
  8. VRANOV NAD TOPLOU(SK)
  9. HUMENNE(SK)
  10. STRECNO(SK)
mapa radosti
 
 Ako reklamovať objednávku?
Každú objednávku sa snažime vybaviť s najvyššou starostlivosťou. Každá objednávka sa kontroluje pri jej prijatí, dodržiavajú sa prísne pravidlá pri viazaní kytíc ako aj pri samotnom balení. Mame nadštandardné dohody s našimi doručovateľmi. Vo všetkých krokoch však pracujú s Vašou objednávkou len ľudia, ktorí robia chyby. Ak sa niečo vo Vašej objednávke “pokazilo” a Vy potrebujete objednávku reklamovať, prosím prečítajte naše reklamačné pravidlá.
 
Ako reklamovať kyticu
Spoločnosť Kvety.sk garantuje čerstvosť kvetov po dobu minimálne 5 dní od odovzdania kytice príjemcovi. V prípade, že kvety prišli poškodené je potrebné kyticu bezodkladne reklamovať najneskôr však do 5 dní odo dňa doručenia kytice. Reklamácie môžu byť vybavované:
telefonicky v pracovných dňoch od 8:00 do 16:00 na čísle 045/5249233,
e-mailom na servis@kvety.sk,
poštou na adrese Kvety.sk, s.r.o., Kriváň č. 351, 962 04.
Pre objektívne posúdenie reklamácie kvality kvetov je potrebné zaslať fotografiu reklamovanej kytice na e-mailovú adresu info@kvety.sk. Po obdržaní fotografie, Vašu reklamáciu posúdime a o výsledku Vás budeme informovať telefonicky alebo e-mailom kedy sa s Vami dohodneme o spôsobe akým Vaša reklamácia bude vyriešená. Reklamácie ohľadne kvality kvetov sa snažíme vybavovať bezodkladne najneskôr však do 10 dní od poskytnutia požadovaných fotografií.
 
Ako reklamovať vône, darčeky, chute
Poškodenú, neúplnú zásielku alebo oneskorené doručenie je potrebné ozámiť bez zbytočného odkladu najneskôr však do 10 dní odo dňa kedy mala byť objednávka doručená príjemcovi. Reklamácie môžu byť vybavované:
  • telefonicky v pracovných dňoch od 8:00 do 16:00 na čísle 045/5249233,
  • e-mailom na servis@kvety.sk,
  • poštou na adrese Kvety.sk, s.r.o., Kriváň č. 351, 962 04.
Ak chcete reklamovaný tovar vrátiť, môžete tak urobiť (najlepšie až po dohodne s nami) na adresu spoločnosti:
Kvety.sk spol. s r.o.
Kriváň 351,
962 04 Kriváň
Prosím tovar nám nezasielajte na dobierku. Po obdržaní tovaru Vás budeme informovať telefonicky alebo e-mailom a dohodneme sa s Vami na riešený problému k spokojnosti zákazníka. Každú reklamáciu sa snažíme vybaviť ihneď najneskôr však do 30 dní od podania reklamácie
 
Vrátenie tovaru
Zákazník je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu v súlade s ust. § 7 a nasl. Zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku“) v lehote 14 dní od prevzatia tovaru, resp. odo dňa uzavretia zmluvy o poskytnutí služby alebo zmluvy o poskytovaní elektronického obsahu nedodávaného na hmotnom nosiči, ak predávajúci včas a riadne splnil informačné povinnosti podľa ust. § 3 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku. Priame náklady na vrátenie tovaru nesie objednávateľ. Zákazník je povinný oznámiť vrátenie tovaru prevádzkovateľovi vopred e-mailom, resp. telefonicky, s uvedením čísla faktúry na ktoré bol tovar zakúpený. Finančné prostriedky budú kupujúcemu vrátené do 15 dní bankovým prevodom na ním určený účet, pokiaľ sa s prevádzkovateľom nedohodnú inak. Pri platbe platobnými kartami budú peniaze vrátené v súlade s podmienkami zmluvy o akceptácii platobných kariet medzi prevádzkovateľom a príslušnou bankou.
V súlade s § 12 ods. 5 vyššie uvedeného zákona objednávateľ nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom sú:
  • poskytovanie služby, ak sa služba začala plniť so súhlasom objednávateľa pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy,
  • predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek objednávateľa alebo tovaru určeného osobitne pre jedného objednávateľa,
  • alebo tovaru, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť.
V súlade s vyššie uvedeným zákonom sú parfumy, ale aj potraviny, nápoje a ostatné výrobky z obsahu darčekových balení klasifikované ako tovar, ktorý po otvorení nemožno vrátiť a preto môže byť tento druh tovaru vrátený len v pôvodnom neporušenom obale, nepoškodený a nepoužitý.
V súlade s vyššie uvedeným zákonom sú rezané kvety a produkty z rezaných kvetov klasifikované ako tovar, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nie je možné vrátiť.
 
valentínsky darček   ruže   kolekcie   náhrdelníky   šperky   vône   valentínska kytica     auriga   in eterno   kvetinový   plyšový medvedík   víno   donáška kvetov   Valentín   gerbery   prekvapenie   frézie   bábika   karafiáty   muse   slnečnice   kytice   náušnice   calvin klein   darček   čokoláda   kvety   tulipány   whisky  
 
SAEC - Bezpečný nákup      U nás nakupujete bezpečne. Kvety.sk sú certifikovaným internetovým obchodom
 
INFORMÁCIE
NAKUPUJTE U NÁS
FIREMNÍ ZÁKAZNÍCI
KVETY.sk PORTÁL
RÝCHLY KONTAKT
0915 84 84 00
info@kvety.sk
 
Copyright (c) 2004 - 2013 Kvety.sk, s.r.o., Powered by ORIM
is_clovek