Kvety, donáška kvetov, internetový obchod s kvetmi, kvetinárstvo, Bratislava, Košice

Donášková služba kvetov a darčekov na Slovensku aj do celého sveta. Exkluzívne kytice viazané Floristami spoločnosti Kvety.sk. Podarujte krásne kytice plné čerstvých kvetov. Online kvetinárstvo Bratislava, Košice.

facebook
twitter
nic nic nic Výber jazyka
sk SVK
 
logo
Rýchly kontakt
+421 915 84 84 00
 
  0 EUR
  Kvety     Vône     Chute     Darčeky     Svadby     Do sveta   Vlastná kytica
 
 
Najpredávanejšie
  1. Sweet tulip color
  2. Amore Ruža Red
  3. Perla ruža tulip color
  4. Amore Ruža Color
  5. Perla ruža color Valentín
  6. Craspedia cervena
  7. Nevinnosť - smútočná
  8. I love Metaxa
  9. Bailando
  10. Jarný aranžmán 11
 
Posledné doručenia
  1. TOMASOVCE(SK)
  2. NOVE ZAMKY(SK)
  3. TOMASOVCE(SK)
  4. BANSKE(SK)
  5. LEOPOLDOV(SK)
  6. CAB(SK)
  7. MARTIN(SK)
  8. KOSICE 1(SK)
  9. HUMENNE(SK)
  10. DUBRAVA(SK)
mapa radosti
 
 Najčastejšie kladené otázky
   
Nakupovanie
Ako objednám kyticu?
Pre vytvorenie Vašej objednávky je potrebné si na našej internetovej stránke vytvoriť najskôr registráciu (v pravom hornom rohu). Po vytvorení registrácie sa prihlásite do Vášho osobného konta a môžete vyberať produkty. Jednotlivé kroky, ktoré sú potrebné k vytvoreniu objednávky nájdete postupne v objednávkovom procese. V prípade otázok môžete kontaktovať náš zákaznícky servis na čísle 0915 84 84 00 alebo 045/ 524 9236.
Aké formy objednávania môžem využiť?
Vašu objednávku môžte zrealizovať priamo na našej internetovej stránke Kvety.sk po vytvorení Vašej registrácie alebo telefonicky na telefónnych číslach nášho callcentra: 0915848400 alebo 0455249236.
Je možné zrealizovať objednávku aj telefonicky?
Áno na telefónnych číslach nášho callcentra: 0915848400 alebo 0455249236 v pracovných dňoch v čase od 8-16,00hod.
Môžem si z ponuky vybrať len jeden produkt bez kytice?
Do Vášho nákupného košíka si môžete vložiť ľubovoľný počet produktov z našej ponuky zo všetkých našich sekcií. Vystavenie objednávky nieje podmienené kúpou kytice.
 
Košík
Je možné kombinovať viaceré produkty alebo kytice?
Áno v rámci jednej objednávky môžete objednať aj viacero produktov z našej ponuky resp. kombinovať kyticu s rôznymi darčekmi, ktoré sú v ponuke v sekciách Vône, Chute a Darčeky. Každá objednávka je určená len jednému príjemcovi, keďže vo vnútri je venovanie. Ak požadujete viacero kytíc rôznym príjemcom na rovnakú adresu, potom objednajte kytice s darčekmi pre každého osobitne.
Môžem obsah košíka ľubovoľne meniť?
Pri realizácii objednávky je možné obsah Vášho nákupného košíka kedykoľvek zmeniť, v prípade že chcete Vašu zmenu uskutočniť po odoslaní objednávky do nášho systému kontaktujte nás prosím na telefónnych číslach nášho callcentra:0455249236 alebo 0915848400 príp. emailom na info@kvety.sk.
Kedy si môžem uplatniť resp. použiť lupene?
Vami získané lupene môžte využiť ako zľavu pri Vašej najbližšej objednávke v bode č.2: Zľavy. Vami použité lupene Vám budú následné odrátané z celkovej hodnoty Vašej faktúry.
Čo je zľavový kód a kedy sa používa?
Zľavový kód je kód, ktorým si náš zákazník uplatňuje zľavu pri realizácii objednávky na našej internetovej stránke. O aktuálnych zľavových kódoch spoločnosť Kvety.sk informuje vo svojich reklamných emailoch.
Koľko produktov môžem naraz objednať?
Pri realizácii Vašej objednávky môžete do Vášho nákupného košíka vložiť ľubovoľný počet produktov z našej internetovej stránky Kvety.sk.
Je určené maximálne množstvo produktov v košíku?
Je len na Vás koľko produktov si vložíte do Vášho nákupného košíka.
 
Objednávka
Dokedy je potrebné zrealizovať najneskôr objednávku?
Ideálny čas na vystavenie a úhradu Vašej je minimálne 5 dní vopred. Samozrejme vieme zrealizovať objednávku aj v prípade, ak objednáte kyticu deň vopred (resp. v ten istý deň na určité adresy). Avšak tu môže nastať situácia, že kytica, ktorá sa Vám páčila je momentálne vypredaná. Pre krátkosť času si následne musíte vybrať len z tých kytíc, ktoré sú momentálne v ponuke. Objednávku je možné vystaviť aj mesiac vopred. Vaše zákaznícke konto Vám ponúka možnosť "Pripomienkovača", kde si môžete nastaviť tzv. "budíček" a emailom budete informovaný o blížiacom sa sviatku.
Môžem vystaviť objednávku, ktorá sa skladá z viacerých komponentov, napr. dezert, šperky, kvety?
Objednávka môže obsahovať ľubovoľný počet produktov z našej ponuky kytíc, vôní, darčekov a chutí.
Je možné vystaviť objednávku aj podľa môjho želania napr. /darčekový kôš/?
V prípade Vášho záujmu je možné z vybraných produktov naaranžovať darčekový set. Ak by ste mali záujem o darčekový kôš, prosím informujte sa na možnosti doručenia na telefónnych číslach nášho callcentra: 0455249236 alebo 0915848400 alebo emailom na info@kvety.sk.
Kde sa môžem dozvedieť stav mojej objednávky?
Pri vytvorení Vašej registrácie a následne Vašej objednávky si na našej internetovej stránke Kvety.sk vytvoríte Vaše osobné konto, v ktorom môžete sledovať stav Vašej objednávky. Prípadne si môžte stav objednávky preveriť na telefónnych číslach nášho callcentra: 0455249236 alebo 0915848400 v pracovných dňoch v čase od 8-16.30hod. SEČ.
Je možné dostať k objednávke aj darček napr. podľa výšky objednávky?
O uvedených akciách sú naši zákazníci informovaní reklamným emailom alebo na našej internetovej stránke.
Ktoré produkty môžem objednávať dobierkou?
Na dobierku prostredníctvom Slovenskej pošty je možné zaslať produkty, ktoré majú vo svojom popise ikonu Dobierka. Predovšetkým ide o produkty z rady AURIGA a zo sekcie: Vône.
 
Platba
Zaplatil som 2-krát rovnakú objednávku.

Ak sa jedná o kartovú transakciu, potom druhá suma Vám bude v plnej výške refundovaná na účet, z ktorého ste platbu realizovali. Časový interval môže trvať od 10 do 30 dní. Najskôr musia byť obidve platby pripísané na náš účet a až následne dávame požiadavku o vrátenie jednej platby z nášho účtu. Suma preplatku môže byť po vzájomnej dohode so zákazníkom použitá aj ako záloha na ďalšiu objednávku.
Ako môžem zaplatiť?
Ak objednávate tovar pre inú osobu je potrebné uhradiť objednávku min. 1 pracovný deň vopred do 16,00 hod. SEČ. Možnosti platby sú tieto: platba kartou (VISA alebo MASTER CARD), Sporopay (pre klientov Slovenskej Sporitelne), Tatrapay (pre klientov Tatrabanky), VÚB platby (pre klientov VÚB), UNIPLATBA (pre klientov Unibanky), ČSOB tlačítko pre klientov ČSOB / po realizácii platby je potrebné zaslať screen obrazovky realizovanej úhrady, ČSOB banka nám ako obchodník nezasiela potvrdenie/ alebo bankovým prevodom na účet 2620756756/1100, VS = číslo objednávky. Pre zákazníkov z Českej republiky je k dispozícii český účet vo finančnom dome Citfin. Bližšie informácie k tomuto spôsobu platby nájdete v sekcii Pomoc - Spôsob úhrady a Kontakt. Rovnako je možné platiť prostredníctvom poštovej poukážky na každej pošte. Niektoré produkty je možné objednať aj na dobierku (AURIGA - šperky, parfémy atď.).
Aký spôsob platby môžem využiť pri platení?
Úhradu za Vašu objednávku môžete realizovať viacerými spôsobmi: kartou typu Visa alebo Mastercard, prostredníctvom služby Paypal, priamym vkladom alebo bankovým prevodom na náš účet v Tatrabanke alebo SLSP, prostredníctvom VÚB platieb, ČSOB tlačítka, Uniplatby, zahraničným bankovým prevodom, pre zákazníkov v rámci ČR máme účet v Raiffeisen banke a Citfin banke.
Kedy je najneskôr potrebné zaplatiť vystavenú objednávku?
Úhradu za Vašu objednávku je potrebné zrealizovať najneskôr 1 pracovný deň do 15,30hod. pred samotným pracovným dňom dodania. Je lepšie, ak Vašu objednávku zrealizujete a zároveň uhradíte v dostatočnom časovom predstihu.
Kedy sa neplatí poplatok za doručenie?
Nulový poplatok za doručenie zákazník získa pri dosiahnutí určitej cenovej hladiny jeho objednávky. Informácia o tejto cenovej hladine je vždy uvedená na našej internetovej stránke Kvety.sk.
 
Doručenie
Koľko stojí doručenie zásielky?
Doručenie zásielky závisí od krajiny a miesta doručenia, kam zásielku požadujete doručiť a v aký deň. Štandardná cena doručenia počas pracovných dní je 6,61 EUR. Konkrétne možnosti, ceny a spôsoby doručenia môžete získať v nákupnom košíku po zadaní miesta doručenia. Od toho závisí aj cena za doručenie, preto sú ceny za doručenie rôzne.
Čo sa stane, ak príjemca nie je doma?
V prípade, že sa príjemca v čase dodania nenachádza na adrese doručenia, zanecháva kuriér v schránke odkaz so svojím telefónnym číslom a čaká na telefonický kontakt od príjemcu. Následne je doručenie realizované po vzájomnej dohode kuriéra s príjemcom.
Je možné určiť presnú hodinu alebo minútu doručenia?
Túto službu Vám nevieme zabezpečiť. V poznámke zákazníka je možnosť informatívne zadať, kedy asi bude príjemca na adrese doručenia, ale je to len informatívny údaj, ktorý slúži pre kuriéra. V prípade, že je to v jeho možnostiach snaží sa hodinu dodržať. Garantované doručovanie by výrazne predražilo celú službu a preto to zatiaľ negarantujeme. Rovnako nie je možná ani reklamácia z dôvodu, že sme nedodržali hodinu, ktorú zákazník požadoval.
Do ktorej krajiny môžem poslať kvety a darčeky okrem Slovenska?
Doručenie zásielok realizovaných našim servisom môžte využiť do Slovenskej, Českej, Rakúskej a Maďarskej republiky. Ostatné krajiny doručujeme prostredníctvom nášho partnera, výber krajín spolu s ponukou kytíc partnera nájdete na našej internetovej stránke Kvety.sk pod ikonou s názvom: Do sveta.
Budete ma informovať o doručení objednávky prijímateľovi?
O doručení zásielky Vás bude informovať automatický email odoslaný z našej spoločnosti na Vašu registrovanú emailovú adresu. Doručenie Vašej objednávky si môžete skontrolovať aj vo Vašom osobnom konte na našej internetovej stránke Kvety.sk v políčku Tracking.
Čo v prípade, že objednávka nebola doručená?
V prípade, že sa príjemca v čase doručenia nenachádza na adrese doručenia zanechá kuriér odkaz v schránke so svojím telefónnym číslom a čaká na spätnú väzbu od samotného príjemcu.
 
Reklamácie
Čo mám robiť, ak prišla kytica poškodená?
Na každú kyticu Vám spoločnosť Kvety.sk, s.r.o poskytuje záručnú dobu 5 dní. V prípade, že kytica prišla poškodená je potrebné urýchlene nás o tejto skutočnosti informovať a zaslať fotodokumentáciu, aby sme mohli vyriešiť reklamáciu k Vašej spokojnosti. Vaša reklamácia bude vybavená v zákonne stanovenej lehote t.j. do 30 dní od prijatia podnetu.
Ako sa uplatňuje reklamácia v prípade, že kytica bola poškodená prípadne zvädnutá?
Na každú doručenú kyticu poskytuje garanciu čerstvosti 5 dní od jej doručenia. V prípade, že ste neboli spokojný s doručenou kyticou je potrebné zaslať v uvedenom čase emailom reklamáciu spolu s fotografiami doručenej kytice. Reklamáciu následne riešime v zákonne stanovenej lehote t.j. do 30 dní od prijatia podnetu.

Nenašli ste odpoveď na Vašu otázku? Neváhajte nás kontaktovať
Zavolajte mi
Nechajte nám kontakt a my Vám zavoláme
Napíšte nám
A naši pracovníci Vám budú k dispozícii
 
ruže   kvetinový   versace   víno   kytice   darček   valentínsky darček   calvin klein   donáška kvetov   frézie   ľalie   kolekcie   prekvapenie   šperky   valentínka   in eterno   náhrdelníky   muse   vône   čokoláda   valentínska kytica   Valentín     slnečnice   plyšový medvedík   bábika   karafiáty   dezert   kvety   náušnice  
 
SAEC - Bezpečný nákup      U nás nakupujete bezpečne. Kvety.sk sú certifikovaným internetovým obchodom
 
INFORMÁCIE
NAKUPUJTE U NÁS
FIREMNÍ ZÁKAZNÍCI
KVETY.sk PORTÁL
RÝCHLY KONTAKT
0915 84 84 00
info@kvety.sk
 
Copyright (c) 2004 - 2013 Kvety.sk, s.r.o., Powered by ORIM
is_clovek